logo-wamm

Ce este funcția SPINTAX și cum te ajută să-ți promovezi afacerea folosindu-te de WhatsApp Marketing eficient.

Ai auzit până acum de campanii de comunicare care folosesc funcția SPINTAX?

SPINTAX este o funcție care joacă un rol important în campaniile noastre de WhatsApp Marketing. Am descoperit-o când am început să caut modalități de a-mi face campaniile mele mai eficiente și mai personalizate.
În acest articol, vreau să împărtășesc cu tine experiența mea și ce știu despre cum poți utiliza funcția SPINTAX în campaniile tale de WhatsApp Marketing pentru a obține rezultate mai bune.

Practic, vom discuta despre cum poate fi utilizată și implementată, dar și reguli și sfaturi.

Hai s-o luăm cu începutul. Ce este? 

SPINTAX este o metodă prin care creezi mesaje sau texte diversificate, utilizând anumite caractere speciale. Este ca și cum ai face un șablon de mesaj, unde anumite cuvinte sau fraze sunt înlocuite automat cu altele.

Să presupunem că deții o cafenea și vrei să trimiți un mesaj în masă abonaților tăi.

Uite un exemplu:

 “{Bună|Salut|Bună ziua}, am deschis o nouă cafenea în București! Așteptăm cu nerăbdare să te vedem acolo”. Acest mesaj poate fi trimis la diferiți oameni din lista ta și va fi înlocuit automat cu unul dintre cuvintele din interiorul acoladei {}.

Astfel, mesajul o să fie trimis aleatoriu oamenilor din lista ta, așa:

Bună ziua, am deschis o nouă cafenea în București! Așteptăm cu nerăbdare să te vedem acolo”

Salut, am deschis o nouă cafenea în București! Așteptăm cu nerăbdare să te vedem acolo”

Bună, am deschis o nouă cafenea în București! Așteptăm cu nerăbdare să te vedem acolo”

Tot ce trebuie să faci este să pui cuvintele sau frazele pe care vrei să le diversifici între 2 acolade “{}” și între fiecare cuvânt sau frază pe care le vrei diversificate, să pui o linie dreaptă “|”.

IMPORTANT: Pe lângă faptul că funcția SPINTAX te ajută să testezi diferite mesaje si eficiența lor în campanii, mesajele diversificate te ajută ca WhatsApp să nu mai considere mesajele tale în masă ca fiind spam.

Mesajele tale în masă nu vor mai avea conținut unic, generând un risc mai mic ca acestea să fie considerate SPAM. Bătălia pe care toți o ducem…:)

După cum vezi, este foarte ușor să folosești funcția SPINTAX pentru mesajele tale în masă și vreau să-ți arăt și un exemplu practic.

Prima dată trebuie să-ți creezi o listă cu abonații tăi. Am scris un articol unde îți arăt pas cu pas cum creezi liste și campanii. Intră AICI și apoi întoarce-te la acest articol să-ți arăt cum creezi mesajele diversificate.

O să luăm ca exemplu o cafenea care și-a deschis un nou sediu în București.

Mesajul inițial arată așa:

Bună,

Am deschis o nouă cafenea în București! Așteptăm cu nerăbdare să te vedem acolo.

Hai în perioada 15 Ianuarie – 15 Februarie la noi, arată mesajul acesta la casă și primești 10% reducere la prima ta cafea.

Tare, nu?

Avem cafea din toate colțurile lumii: Indonesia, Cuba, etc.

Pentru că nu am vrut să trimit tuturor oamenilor din lista mea același mesaj, am adăugat diferite variații ale mesajului inițial, iar acum textul pe care l-am încărcat în wamm la secțiunea campanii arată așa:

{Bună|Salut|Bună ziua|Hello|Olla},

{Am deschis o nouă cafenea în București! Așteptăm cu nerăbdare să te vedem acolo.|De acum și în București! Suntem nerăbdători să te vedem și aici}

Hai în perioada 15 Ianuarie – 15 Februarie la noi, arată mesajul acesta la casă și primești 10% reducere la prima ta cafea.

{Tare, nu?|Sună bine, nu?}

Avem cafea din toate colțurile lumii: Indonesia, Cuba, etc.

Acum mesajul meu inițial are mai multe variații. Astfel, se vor schimba cuvintele și frazele pe care le-am adăugat în mod aleatoriu.

Sper că te-a ajutat acest articol!

Dacă încă nu ai cont pe wamm.ro, intră AICI și beneficiezi de 7 zile gratuite să testezi platforma și să creezi campanii și mesaje de promovare pentru afacerea ta.

CATEGORII ARTICOLE

ARTICOLE DIN BLOG